سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر شهوت چیره شو، تا حکمتت کامل گردد . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 94 آبان 23 , ساعت 4:35 عصر

عکاسان شجاع + عکس ها

عکاس شجاع , عکس های خفن و شجاعانه , عکاس های شجاع و نترس

عکاسانی که از جان خود گذشتند برای ثبت یک تصویر

عکاس شجاع , عکس های خفن و شجاعانه , عکاس های شجاع و نترس

مطمئنا عکس گرفتن از ده ها کوسه ی قاتل که علاقه ی شدیدی به گوشت انسان دارند

فقط از جان گذشتگی می خواد

عکاس شجاع , عکس های خفن و شجاعانه , عکاس های شجاع و نترس

عکاس کوچولوی نترس در حال عکاسی از کرکدیل وحشی از فاصله ای خیلی کم است

که واقعا یا باید نترس بود یا دیوانه برای گرفتن چنین عکسی

عکاس شجاع , عکس های خفن و شجاعانه , عکاس های شجاع و نترس

عاشقانه  عاشقانه  عاشقانه  عاشقانه  عاشقانه 


شنبه 94 آبان 23 , ساعت 2:47 عصر

فال روزانه روز تولد

فال روزانه امروز شنبه 23 آبان 94

فال روزانه روز تولد فال روزانه,فال روز,فال روز تولد 

فال روزانه متولدین فروردین
از فشارهایی که روابط شخصی به شما وارد می کنند لذت می برید. تمایل ندارید که نظم موجود را به هم بزنید و به دنبال چیزهای جدید بروید. اما سعی نکنید احساسات ناراحت کننده ای را که ناگهان در درون تان می جوشد پنهان کنید. پذیرفتن آن ها به این معنی نیست که باید به همه ی شان عمل کنید. با خودتان صادق باشید تا پایه و اساس محکمی را رقم بزنید و بتوانید روابط معنی داری داشته باشید.
فال روزانه متولدین اردیبهشت
احساس می کنید لازم نیست که خودتان را درگیر جزییات کنید، چون دوستان قرار است هر وقت لازم شد به کمک تان بیایند. اکنون باید درس مهمی در روابط تان بگیرید. به شما توصیه می شود که خودتان به تحلیل جزییات بپردازید تا مجبور نشوید آن ها را به دیگران توضیح دهید تا برای تان انجام شان دهند، کاری را که خودتان از پس اش برمی آیید به دیگران محول نکنید.
فال روزانه متولدین خرداد
امروز بسیار مشتاق هستید که از خلاقیت های تان بهره ببرید، اما حواس تان باشد که دچار توهمات نشوید. بهتر است آستین های تان را بالا بزنید و از همین الآن دست به کار شوید. هر چه بیشتر کارها را به تعویق بیندازید، انجام دادن شان سخت تر خواهد شد. باید راهی پیدا کنید تا در عین توجه به تمایلات شخصی تان به وظایف تان هم برسید. یادتان نرود که شاد باشید و وظایف تان را با روی خوش انجام دهید.
فال روزانه متولدین تیر
امروز فرصت های مختلفی برای لذت بردن پیش روی تان قرار می گیرد، اما همه چیز به شما بستگی دارد که کدام راه را انتخاب کنید. اول از همه باید ترس های تان را کنار بگذارید و برای این که شادتر زندگی کنید دست به کار شوید. برای این که موفق شوید باید در لحظه حضور داشته باشید. اکنون باید از این فرصت استفاده کنید تا شاید بتوانید رویاهای تان را عملی کنید.
فال روزانه متولدین مرداد
امروز تضاد آشکاری وجود دارد بین کاری که انجام می دهید و احساسی که درباره ی آن دارید. می دانید که دقیقا هدف تان چیست و چه می خواهید، اما هنوز دست به کار نشده اید. اگر به ندای قلب تان گوش کنید شاید در نهایت نتیجه ی بهتری عایدتان شود.
فال روزانه متولدین شهریور
قصد ندارید آن چه را در درون تان می گذرد آشکار کنید، اما از دیگران انتظار دارید که همه چیز را صاف و ساده به شما بگویند. این طرز فکر ممکن است شما را دچار مشکل کند، به ویژه اگر نخواهید دست از آن بردارید. بهتر است هر چه در دل دارید بگویید، چون اعتماد یک جاده ی دو طرفه است.
فال روزانه متولدین مهر
تا به حال داشتید به اهداف بلند مدت تان فکر می کردید، اما فعل و انفعالات کهکشانی طوری رقم خورده که امروز باید توجه تان را روی همان لحظه ای که در آن هستید قرار دهید. شاید اول اش فکر کنید که سرنوشت تان دارد تغییر می کند، اما این طور نیست. فقط باید به ارزش های درونی تان پایبند بمانید و به وسیله ی آن ها مسیرتان را اصلاح کنید تا سرنوشت نهایی شما تغییر نکند. مساله این جاست که چه طور قرار است به مقصد برسید، نه این که اصل مقصد کجاست.
فال روزانه متولدین آبان
شاید فکر کنید که دیگران تلاش های شما را جدی نمی گیرند و هر چه می گویند فقط باعث دعوا بین شما می شود، اما خودتان می دانید که اصلا چیزی برای دعوا کردن وجود ندارد. اکنون باید با شرایط سختی که در روابط تان به وجود آمده دست و پنجه نرم کنید. چند قدم به عقب بردارید و یک نفس عمیق بکشید و بدانید که گذشت زمان خودش همه چیز را درست می کند. باید بخشی از انرژی های تان را روی کارهای سازنده سرمایه گذاری کنید تا کسی نتواند از موفقیت تان چشم پوشی کند.
فال روزانه متولدین آذر
امروز به سختی می توانید رویاهای تان را عملی کنید، چون اگر بخواهید با فشار کاری را جلو ببرید ممکن است نتیجه ی معکوس بگیرید. بهتر است به قدم هایی که برمی دارید بیشتر فکر کنید. حواس تان به مقصد نهایی باشد، اما یادتان نرود که در طول مسیر باید خیلی چیزها را اصلاح کنید تا بتوانید سریع تر به هدف تان برسید.
فال روزانه متولدین دی
اکنون علاقه ی چندانی ندارید که همه ی نقشه های تان را رو کنید، اما همه چیز از آن چه فکرش را می کنید آشکارتر است و نیازی به گفتن شما نیست. حواس تان باشد که اطلاعات ضروری را بیش از حد پیش خودتان نگه ندارید، چون اگر دیگران بدانند که به کدام مسیر می روید برای تان بهتر است. از این فرصت استفاده کنید تا اهداف تان را بگویید، به این ترتیب راحت تر می توانید مسیر موفقیت را طی کنید.
فال روزانه متولدین بهمن
اکنون تمایل دارید که همه ی امیدها و آرزوهای تان را در شخص دیگری پیدا کنید، کسی که بتواند شما را از همه ی نقص های تان نجات دهد. تردید دارید که حرف بزنید، چون می دانید که انتظارات تان از طرف مقابل غیر واقعی است. برای این که نا امید نشوید، بهتر است کمی از انتظارات تان کوتاه بیایید. وقتی حقیقت را بپذیرید، آن وقت خودتان می توانید مسیرتان را مشخص کنید و دیگر نیازی ندارید که دیگران این کار را به جای شما انجام دهند.
فال روزانه متولدین اسفند
می دانید که رفتارهای قدیمی دارد مانع رسیدن شما به اهداف تان می شود. بیش از حد دچار جزییات شده اید و به همین خاطر نمی توانید درست پیش بروید، بهتر است به جای جزییات به چیزهای کلی فکر کنید. درست است که باید اطلاعات دقیق جمع آوری کنید، اما این همه جزییات واقعا به درد کار شما نمی خورد. به جای این که درختان جنگل را ببینید باید خود جنگل را زیر نظر بگیرید تا مسیر برای شما هموار شود.

مدل پالتو  مدل پالتو مدل پالتو مدل پالتو مدل پالتو


پنج شنبه 94 آبان 21 , ساعت 5:24 عصر

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

خداییش دقت کردین چن وقته آمار دزدی
از منازل به شدت کاهش یافته
چون توهر خونه ای
دو سه نفر تو لاین تا صبح بیدارن
حالا قراره دزدا تظاهرات کنن

اس ام اس تولد,اس ام اس تولد دوست,اس ام اس تولد عاشقانه,اس ام اس تولد خواهر,اس ام اس تولد رسمی,اس ام اس تولد خنده دار,اس ام اس تولد مادر,اس ام اس تولد همسر,اس ام اس تولد برای دوست,اس ام اس تولد دختر,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس تولد,اس ام اس,اس ام اس خنده دار,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس زیبا,اس ام اس دوست داشتن,اس ام اس رفاقتی,اس ام اس صبح بخیر,اس ام اس دوستانه,اس ام اس خنده دار,اس ام اس خنده دار 94,اس ام اس خنده دار خفن,اس ام اس خنده دار تولد,اس ام اس خنده دار روز دختر,اس ام اس خنده دار عید قربان,اس ام اس خنده دار جدید,اس ام اس خنده دار بی ادبی,اس ام اس خنده دار ترکی,اس ام اس خنده دار لری,اس ام اس دلتنگی,اس ام اس دلتنگی جدید,اس ام اس دلتنگی دوست,اس ام اس دلتنگی 94,اس ام اس دلتنگی عاشقانه,اس ام اس دلتنگی و دوست داشتن,اس ام اس دلتنگی و دوری,اس ام اس دلتنگی شدید,اس ام اس دلتنگی 91,اس ام اس دلتنگی 92,اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه جدید,اس ام اس های عاشقانه زیبا,اس ام اس های عاشقانه 94,اس ام اس های عاشقانه غمگین,اس ام اس های عاشقانه 92,اس ام اس های عاشقانه کوتاه,اس ام اس های عاشقانه 91,اس ام اس های عاشقانه دلتنگی,اس ام اس های عاشقانه خفن,اس ام اس زیبا,اس ام اس زیبا و دلنشین,اس ام اس زیبا و با معنی,اس ام اس زیبا و عاشقانه,اس ام اس زیبا جدید,اس ام اس زیبا 91,اس ام اس زیبا 92,اس ام اس زیبا و جدید,اس ام اس زیبا و معنی دار,اس ام اس زیبای تولد,اس ام اس دوست داشتن,اس ام اس دوست داشتن عاشقانه,اس ام اس دوست داشتن جدید,اس ام اس دوست داشتنی,اس ام اس دوست داشتن 91,اس ام اس دوست داشتن 92,اس ام اس دوست داشتن خیلی زیاد,اس ام اس دوست داشتن واقعی,اس ام اس دوست داشتن زیاد,اس ام اس دوست داشتن همسر,اس ام اس رفاقتی,اس ام اس رفاقتی سنگین,اس ام اس رفاقتی جدید,اس ام اس رفاقتی 94,اس ام اس رفاقتی باحال,اس ام اس رفاقتی 92,اس ام اس رفاقتی و مرامی,اس ام اس رفاقتی و معرفتی,اس ام اس رفاقتی 91,اس ام اس رفاقتی قشنگ,اس ام اس صبح بخیر,اس ام اس صبح بخیر دوستانه,اس ام اس صبح بخیر عشقم,اس ام اس صبح بخیر گفتن,اس ام اس صبح بخیر خنده دار,اس ام اس صبح بخیر 92,اس ام اس صبح بخیر عاشقانه جدید,اس ام اس صبح بخیر انگلیسی,اس ام اس صبح بخیر 91,اس ام اس صبح بخیر انگلیسی با ترجمه فارسی

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین جدیدا ملت
برای عکس گرفتن ژست طبیعی بودن می گیرن

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین هر وقت بحث مدرسه تیزهوشان پیش میاد ، اکثرا قبول شدن اما نرفتن ؟

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین وضعیت یه جوری شده که “خانمِ یه دکتر” بودن از خودِ “خانم دکتر” بودن با کلاس تر جلوه میکنه ؟

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

دقت کردین تو سریال های ایرانی؛
طرف 250 متر آپارتمان دوبلکس با 4 تا اطاق خواب رهن میکنه
آخرش هم می بینی طرف کارمنده!
.
.
.
همش واسم سئواله اینا کارمند کجا هستن ؟!

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین بعضی کارارو مثل رژیم گرفتنو
هی میگی حالا از فردا شروع میکنم هم همینو به بقیه می گین هم به خودتون
خلاصه همینو یک هفته میگین تا روز اخر به خودت میگی اه همش میخوای خودتو بکشی
ولی اخرش اصلا کلا نمیگیری!

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین لذتی که توی گوش دادن به یه آهنگ خاطره انگیز از ضبط داغون یه تاکسی هست تو کامل گوش دادن همون آهنگ از یه سیستم پاورفول سارند 3D آخرین مدل نیست ؟

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا کردین همیشه توی دوران مدرسه اونی که هیکلی و قد بلند بود
همیشه بی عرضه بود برعکس اونی که قد و هیکلش از همه کوچیک تر بود
همه ازش حساب می بردن؟
آخه چرا؟؟؟؟

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین وقتی پیش یکی هستین
که لهجه داره ناخوداگاه مثل اون حرف می زنین؟

اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین اگه یه هفته به مامانتون بگین من
فلان روز ، فلان ساعت ، تا فلان ساعت ، میخوام برم فلان جا
مطمئن هم بشین که گرفتن قضیه رو
همچین که لباس میپوشین برین ، باز میپرسه کجا میری ؟

 اس ام اس های جالب و بامزه تا حالا دقت کردین

تا حالا دقت کردین که اگه شما سه تا “ه‍” پشت سر هم تایپ کنی ، هرکدوم یه جوره ؟؟؟
ههه

اس ام اس اس ام اس  اس ام اس  اس ام اس اس ام اس  اس ام اس


پنج شنبه 94 آبان 21 , ساعت 3:45 عصر

عکس های جدید و بیوگرافی حسن پورشیرازی بازیگر خوب کشورمان ، در ادامه با ما همراه باشید

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

بیوگرافی حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی متولد 1336 بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته? بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر می‌باشد. پورشیرازی فعالیت سینمایی‌اش را با فیلم صف (1363 – علی‌اصغر عسگریان) به‌عنوان بازیگر و با فیلم بازی بزرگان (1369 – کامبوزیا پرتوی) به‌عنوان برنامه‌ریز و دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال 1388 در ششمین جشنواره? فیلم دوبی، حسن پورشیرازی به‌خاطر بازی در فیلم سینمایی «کشتزارهای سپید» به کارگردانی محمد رسول‌اف بهترین بازیگر شناخته شد و جایزه? ویژه? هیأت داوران را از آن خود کرد. وی سابقه? برنامه‌ریز و دستیاری کارگردان را در کارنامه? خود دارد. مهناز افضلی (بازیگر) همسر پورشیرازی است.

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی در سینما

گنجشکک اشی‌مشی (1392، مسعود کرامتی)

چه خوبه که برگشتی (1391، داریوش مهرجویی)

روز رستاخیز (1389، احمدرضا درویش) در نقش عمر سعد

آقای هفت رنگ (آقای دزد) (1387، شهرام شاه‌حسینی)

تاکسی نارنجی (1387، ابراهیم وحیدزاده)

مردی که گیلاس‌هایش را خورد (1387، پیمان حقانی)

نیوه‌مانگ (1385، بهمن قبادی)

به‌آهستگی (1384، مازیار میری)

عروسک فرنگی (1384، فرهاد صبا)

مهمان مامان (1382، داریوش مهرجویی)

سگ‌کشی (1379، بهرام بیضایی)

مسافر ری (1379، داود میرباقری)

بازی‌های پنهان (1374، کریم هاتفی‌نیا)

بازی بزرگان (1369، کامبوزیا پرتوی)

صف (1363، علی‌اصغر عسگریان)

حسن پور شیرازی و بابک حمیدیان در پشت صحنه فیلم سینمایی رستاخیز

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی در تلویزیون

کیمیا    بازیگر

تنهایی لیلا    بازیگر

آسمان من    بازیگر

راستش را بگو    بازیگر

لبه? آتش    بازیگر

فرات    بازیگر

تله‌فیلم «حق‌السکوت»    بازیگر

تله‌فیلم «فریدون مهربان است»    بازیگر

تله‌فیلم «تنهایی رود»    بازیگر

تله‌فیلم «دوپهلو»    بازیگر

نردبام آسمان    بازیگر

مختارنامه    بازیگر

سرزمین کهن    بازیگر

روزهای زیبا    بازیگر

تله‌فیلم «ماه منیر»    بازیگر

تله‌فیلم «هما»    بازیگر

نرگس    بازیگر

روز رفتن    بازیگر

من نه منم    بازیگر

تله‌فیلم «داشتن»    بازیگر

دوباره زندگی    بازیگر

بانویی دیگر    بازیگر

زیر آسمان شهر (سری سوم)    بازیگر

سفر سبز    بازیگر

مجموعه? عروسکی «ماجرهای تقی‌جان»    کارگردان

روزهای رادیو    بازیگر کارگردان

مسافر ری    بازیگر

عید آن سال‌ها    بازیگر

پزشکان    بازیگر مهمان

مجموع? عروسکی «روباه و خروس»    نویسنده کارگردان

چشم‌به‌راه    بازیگر

گالری 9    بازیگر

فروشگاه    بازیگر

پنجره‌های شادی    کارگردان هنری

سَمَندون    دستیار اول کارگردان طراح صحنه برنامه‌ریز

آرایشگاه زیبا    بازیگر

چاق و لاغر و مأمور سوم    عروسک‌گردان

چاق و لاغر    عروسک‌گردان

راز    بازیگر

عطر و گلاب بپاشید    دستیار کارگردان عروسک‌گردان

بهار، بهار    عروسک‌گردان

اندر لطائف روزگار    بازیگر

تله‌تئاتر «آسانسور»    بازیگر

شهر کارستان    بازیگر

یک و دو، همه با هم    بازیگر

حسن پورشیرازی ، مینا ساداتی و اکبر زنجانی در پشت صحنه سریال تنهایی لیلا

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی و پسرش آرین پورشیرازی

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی ، مهراوه شریفی نیا ، آزیتا حاجیان و علی شادمان در سریال کیمیا

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی در نمایی از فیلم سینمایی مهمان مامان

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی و مهدی سلطانی در پشت صحنه سریال کیمیا

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی در کنار دانیال عبادی بازیگر و مدل پرطرفدار

حسن پورشیرازی,بیوگرافی حسن پورشیرازی,عکس های حسن پورشیرازی

عکس های دیده نشده حسن پورشیرازی + بیوگرافی کامل


چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 7:10 عصر

مهراوه شریفی نیا با انتشار این تصویر نوشت : روزهاى خوبِ کیمیا در کنارِ مهربانان پاییز سالِ قبل

از سمت راست به چپ :

مهدی پاکدل ، عاطفه رضوی ، مهراوه شریفی نیا ، علی شادمان و پوریا پورسرخ

مهراوه شریفی نیا,عکس های مهراوه شریفی نیا,بیوگرافی کامل مهراوه شریفی نیا


چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 7:0 عصر

حامد بهداد در اکران خصوصی چهارشنبه خون به پا میشود ؛ عکس از حانیه زاهد

حامد بهداد,بیوگرافی حامد بهداد,عکس های حامد بهداد


چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 3:13 عصر

عطسه کردن مفید است

عطسه,فال عطسه,شخصیت افراد و عطسه

عطسه کردن مفید است

عطسه کردن از جمله مواردی است که خرافات زیادی در رابطه با آن وجود دارد تا جایی که برخی از افراد به محض عطسه کردن، فال حافظ می‌گیرند!

بعضی‌ها پس از یک عطسه از لفظ «صبر آمد» استفاده می‌کنند و بعضاً کار خود را به تعویق می‌اندازند، کفش‌های خود را لنگه‌ به لنگه می‌پوشند یا در کفش‌های خود نمک می‌ریزند!

اما در اینجا باید یادآور شویم که عطسه اساساً یک مکانیسم دفاعی طبیعی بدن است و نه تنها بد نیست (به جز زمانی که یک لیوان چای داغ در دست دارید!)، بلکه عطسه کردن فواید زیادی هم برای جلوگیری از ورود اجسام خارجی به راه های تنفسی دارد.

در حقیقت وجود یک جسم خارجی به راه های تنفسی و حرکت مژه‌های موجود در مخاط‌ بینی پیامی را به مغز می‌رسانند که موجب عطسه می‌شود، این عکس‌العمل بیشتر تحت کنترل حس لامسه است تا چشایی.

زمانی که عطسه روی می‌دهد، قفسه سینه شدیداً منقبض می‌شود، به این ترتیب مقدار زیادی هوا به سرعت از طریق بینی عبور می‌کند و به این ترتیب به پاک کردن مجاری بینی از مواد خارجی کمک می‌کند.

عطسه و نور

مکانیسم ایجاد عطسه،بین همه ی مردم جهان یکسان نیست،به شکلی که تنها 25 درصد مردم هنگام نگاه کردن به خورشید یا قرار گرفتن در معرض نور شدید، عطسه می‌کنند که به «عطسه ناشی از نور» معروف است.دانشمندان در این خصوص نظریات گوناگونی ابراز داشته‌اند. بر اساس یکی از معمول ترین نظریه‌ها، عصب جمجمه‌ای عامل فال عطسه ، به طریقی با عصب بینایی مرتبط است.زمانی که عصب بینایی به شدت تحریک و مردمک چشم نسبت به نور عکس‌العمل نشان داد، منقبض می‌شود، این فرآیند بر عصب جمجمه‌ای عطسه اثر گذاشته و سبب عطسه کردن می‌شود.

برخی از محققان معتقدند که افرادی که دارای آلرژی هستند،استعداد بیشتری نسبت به عطسه در مقابل نور خورشید دارند.در یک بررسی وقتی آلرژی افراد مذکور درمان گردید،از فال عطسه کردن آنها هم در مقابل نور کاسته شد.

عطسه و شخصیت

بر اساس مطالعات انجام شده از سوی یک دانشمند آمریکایی، نحوه عطسه کردن می‌تواند نکته‌های زیادی در رابطه با شخصیت افراد بازگو کند.

عطسه,فال عطسه,شخصیت افراد و عطسه

عطسه کردن مفید است

این آزمایش شامل مطالعه روی صداهای مختلفی است که مردم به هنگام فال عطسه کردن از خود تولید می‌کنند. نتایج این مطالعه که 547 داوطلب در آن شرکت کردند، نشان می‌دهد شخصیت‌های مختلف به شکل‌های گوناگون عطسه می‌کنند.دکتر پاتی وود که این پژوهش را انجام داده می‌گوید 4 نوع فال عطسه کردن مختلف وجود دارد که مطابق با شخصیت‌ افراد است.

طبق این بررسی‌ها افرادی که با صدای بلند عطسه می‌کنند،تمایل دارند که رهبران و رؤسایی با نفوذ و خوب باشند، آنهایی که ملایم ‌تر فال عطسه می‌کنند، عموماً شخصیت آرام ‌تر، وفادار و وابسته‌تری دارند، کسانی که هنگام عطسه کردن جلوی دهان خود را می‌گیرند بسیار موقر و متعادل هستند و بالاخره آخرین نوع عطسه که در این پژوهش آمده، مربوط به افرادی است که سریع فال عطسه می‌کنند که این افراد اغلب شخصیت تند و تیزی دارند.

این واقعیت که سرفه و عطسه باعث گسترش بیماری می‌شوند، حقیقتی انکار ناپذیر است و باید به افراد، به خصوص کودکان آموخت که در موقع فال عطسه کردن، با دستمال جلوی دهان و بینی خود را بپوشانند.

عطسه و حساسیت

چنانچه تعداد عطسه در حد متعادل باشد، نیازی به انجام اقدامات پیشگیرانه وجود ندارد و بهتر است بدن را در کاربرد دستگاه دفاعی خود آزاد گذاشت.اما در صورتی که تعداد زیاد فال عطسه باعث آزار فرد شود باید با داروهای ضد حساسیت آن را درمان کرد، چرا که یکی از علایم حاصل از آلرژی، عطسه است.

عطسه‌های پیاپی و پشت ‌سر هم معمولاً نشانه وجود آلرژی است، اما تک فال عطسه‌ ها معمولاً نشان از سرماخوردگی دارد. به علاوه در سرماخوردگی ترشحات بینی زرد رنگ است، در صورتی که در آلرژی، بی‌رنگ و رقیق است.

رابطه عطسه و سکته مغزی

پژوهشگران آمریکایی اعلام کردند که افرادی که دچار سکته مغزی می‌شوند، ممکن است برای مدت کوتاهی توانایی فال عطسه کردن را از دست بدهند.به گفته محققان مرکز عطسه در بصل‌النخاع قرار دارد و پس از سکته مغزی ممکن است نیمی از بصل‌النخاع برای مدتی از کار بیفتد و به همین علت، عمل فال عطسه کردن نیز انجام نمی‌شود.

در این حالت احساس نیاز به فال عطسه ، در فرد به وجود می‌آید، اما عمل غیر ارادی، عطسه کردن انجام نمی‌شود و همین امر بیمار را رنج می‌دهد. معمولاً این بیماران حداکثر یک سال پس از سکته مغزی توانایی عطسه را دوباره به دست می‌آورند.


چهارشنبه 94 آبان 20 , ساعت 12:17 عصر

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت,مدل مو موهای کم پشت,جدیدترین مدلهای موی زنانه برای موهای کم پشت

نمکستان » عکس های جذاب از جدیدترین مدل های موی کوتاه برای خانم ها ، در ادامه با ما همراه باشید

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت,مدل مو موهای کم پشت,جدیدترین مدلهای موی زنانه برای موهای کم پشت

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

مدل مو,مدل موی زنانه,مدل موی دخترانه

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت,مدل مو موهای کم پشت,جدیدترین مدلهای موی زنانه برای موهای کم پشت

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

مدل مو,مدل موی زنانه,مدل موی دخترانه

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

مدل مو,مدل موی زنانه,مدل موی دخترانه

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت,مدل مو موهای کم پشت,جدیدترین مدلهای موی زنانه برای موهای کم پشت

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

مدل مو,مدل موی زنانه,مدل موی دخترانه

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت,مدل مو موهای کم پشت,جدیدترین مدلهای موی زنانه برای موهای کم پشت

گالری عکس های جدید مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه برای موهای کم پشت

مدل مو,مدل موی زنانه,مدل موی دخترانه

گالری مدل موی کوتاه زنانه برای موهای کم پشت


سه شنبه 94 آبان 19 , ساعت 7:52 عصر

فال روزانه روز تولد

فال روزانه امروز چهارشنبه 20 آبان 94

فال روزانه روز تولد فال روزانه,فال روز,فال روز تولد

فال روزانه متولدین فروردین
شما امروز در حالی که در مورد احساسات خود با افراد دیگر صحبت می‌کنید اعتقاد دارید که نسبت به همیشه عمیق‌تر هستید و نمی‌توانید غیر از فعالیت‌های مثبت کار دیگری انجام دهید. این موقعیت در ظاهر خیلی عالی دیده می‌شود، اما نکته منفی نیز وجود دارد. شما قصد دارید شرایط نامطلوبی که باید در موردشان صحبت کنید را پوشانده و خوب جلوه دهید. از قدم گذاشتن به تاریکی‌ها نترسید، در چنین جاهایی جادو در انتظار شماست!!
فال روزانه متولدین اردیبهشت
امروز یک فرد پرهیجان و پرشور و نشاط می‌تواند در زندگیتان نقش خیلی مهمی‌ داشته باشد، شاید شما در ابتدا سعی کیند که از او دور شوید، اما نیازی به فاصله گرفتن نیست. مطمئناً شما قصد دارید از روابط ساده دوستانه لذت ببرید، اما الان خودتان هم می‌دانید که فرصتی نصیب تان شده که به یک رابطه دوستانه جدید شکل دهید، این رابطه می‌تواند ذهنتان را باز کرده و بهتان درس بدهد. از وارد شدن به تجربه‌های خاص و جدید اجتناب نکنید.
فال روزانه متولدین خرداد
فعالیت‌های منظم یکسان و یکنواخت روزانه که اغلب شما را خسته و حتی گاهی اوقات بی انگیزه می‌کند، امروز به نظرتان خوب و عالی هستند. امروز وقتی با مسئولیت‌هایی روبرو می‌شوید که همیشه ازشان فراری بودید، ممکن است حتی لذت هم ببرید! پس فکر خود را بازسازی کنید تا احساسات امروز خود را دقیقاً به یاد بیاورید، بنابراین در آینده هروقت که نسبت به هر چیزی حس خوبی نداشتید، با به یاد آوردن امروز می‌توانید دوباره نگرش مثبت خود را حاصل کنید.
فال روزانه متولدین تیر
انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می‌کند توجه خود را فراتر از رویاهای تان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.
فال روزانه متولدین مرداد
شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می‌شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی ‌و یا خانواده‌تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات‌تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می‌کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق‌تر از قدرت فهم و درک اطرافیان‌تان است و شما هم نمی‌خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت‌های خود قضاوت کنید، دنیای درون‌تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!
فال روزانه متولدین شهریور
شما امروز می‌توانید همراه با فردی که دوستش دارید موفقیت‌های بیشتری کسب کنید، اما لازمه این موفقیت‌ها این است که روی کارهای خودتان نیز برنامه ریزی کرده و حساب باز کنید. بدون شک سریع عمل کردن کلید موفقیت‌تان است و باعث می‌شود دیگران شما را تحسین کنند، پس تا جایی که می‌توانید در لحظه حال حضور داشته باشید. به جای تجزیه و تحلیل کردن شرایط و بررسی کردن تمام گزینه‌ها بهتر است که به حرف دلتان گوش دهید.
فال روزانه متولدین مهر
شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.
فال روزانه متولدین آبان
شما امروز خودتان تعیین می‌کنید که برنامه جدیدی را به فعالیت‌های معمولی روزانه خود اضافه کنید و در عمل کردن به این ایده جدید کاملاً  آزاد هستید. قبول کردن راهنمایی‌های همکاران برایتان کمی ‌سخت است، اما در چنین مواقعی بهترین کار است. آنها نه تنها چاره کار را بهتان نشان می‌دهند، بلکه به خاطر اینکه نصیحت‌شان را قبول کرده‌اید تحسین‌تان هم خواهند کرد.
فال روزانه متولدین آذر
امروز حتی اگر مجبور بودید که به سر کارتان برگردید، نمی‌توانید در برابر وسوسه‌های درونی‌تان بی تفاوت بمانید. در حقیقت شما می‌توانید بدون اینکه دیگران متوجه بشوند و بدون اینکه فعالیت‌های روزانه تان را تحت شعاع قرار دهید، عازم سفری در دنیای درونتان بشوید. حتی مواقعی که در کهکشان‌های دور و دراز ذهن خود سیر می‌کنید، منطق را پیشه خود سازید.
فال روزانه متولدین دی
حتی اگر شما شغل ایده‌آلی نداشته باشید، امروز اطرافیان‌تان از توانایی‌تان برای پافشاری کردن بر رویاهای‌تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش‌های روشن و کاربردی‌ای دارید که می‌توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش‌های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می‌توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.
فال روزانه متولدین بهمن
شما امروز برای اینکه در محل کار برای اینکه وظایف خود را شفاف سازید و همچنین برای اینکه آزادی‌های خود را حفظ کنید، باید به صورت رودررو با افراد دیگر کار کنید. در مورد کارهایی که می‌توانید انجام دهید و کارهایی که فراتر از توانایی‌هایتان است رک و بی پرده سخن بگویید و از این کار نترسید. اگر به جای همکارانتان با رئیس خود به گفتگو بنشینید، شانس به دست آوردن چیزهایی که نیاز داشتید بیشتر می‌شود. فقط مطمئن باید بدانید که چه موقع باید عقب نشینی کنید. با سخت گیری کردن و حرص خوردن هیچ چیز به دست نمی‌آید.
فال روزانه متولدین اسفند
امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می‌توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، باید از فعالیت‌هایتان نتایج مثبتی بگیرید.

فال حافظ اصل | فال روزانه تولد


سه شنبه 94 آبان 19 , ساعت 6:14 عصر
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

,حنانه شهشهانی اینستاگرام,حنانه شهشهانی در اینستاگرام,حنانه شهشهانی فیس بوک,حنانه شهشهانی فیس بوک,حنانه شهشهانی در کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی در سریال کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی بازیگرسریال کلاه پهلوی,نقش حنانه شهشهانی در کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی در فیلم کلاه پهلوی,عکس حنانه شهشهانی در کلاه پهلوی,عکس های حنانه شهشهانی در کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی بازیگر کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی کلاه پهلوی,نقش حنانه شهشهانی در سریال کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی در سریال کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی بازیگرسریال کلاه پهلوی,نقش حنانه شهشهانی در سریال کلاه پهلوی,عکس حنانه شهشهانی در سریال کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی شلیک نهایی,حنانه شهشهانی در شلیک نهایی,حنانه شهشهانی facebook,حنانه شهشهانی facebook,حنانه شهشهانی بازیگر کلاه پهلوی,حنانه شهشهانی بازیگرسریال کلاه پهلوی,کشف حجاب حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی,عکس های حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی,عکس های بی حجاب حنانه شهشهانی بازیگر کلاه پهلوی,عکس حنانه شهشهانی بازیگر کلاه پهلوی,عکسهای حنانه شهشهانی بازیگر کلاه پهلوی